Re: [WINNT] Windows i czarny humor :-)

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows i czarny humor :-)
From: Robert Wańkowski <robwan@wp.pl>
Date: Wed, 21 Nov 2018 11:29:05 +0100
W dniu 2018-11-21 o 11:23, Grzegorz Niemirowski pisze:
Roman Tyczka <noemail@because.no> napisał(a):
Przespałeś ostatni rok czy dwa? Nie chce mi się opisywać moich problemów,
bo już to robiłem i są one drobne. A są drobne dlatego, że instaluję
upgrady z ponad półrocznym opóźnieniem i doskwierają mi tylko niedoróbki,
Ci zaś którzy instalują w dniu premiery mają często pozamiatane.
Pierwszy z brzegu link:
https://www.ghacks.net/2018/10/04/bugs-and-issues-of-windows-10-version-18
09/
Internet huczy, naprawdę nie wiem skąd to zdziwienie.

Huczy bo sprawa dotyczy najpopularniejszego systemu na świecie, ale jednak nadal u zdecydowanej większości osób aktualizacje przeszły bezproblemowo.

Może huczy, ale ja nie mam problemu, to nie szukałem pomocy. Żyję w nieświadomości. :-)
Co prawda to syn ma Win10 i nie mówił, że ma jakieś problemy.

Robert