Re: [WINNT] Problemy z październikową aktualizacją Windows 10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Problemy z październikową aktualizacją Windows 10
From: Olek <olotestSPAMFE@poczta.onet.pl>
Date: Sun, 28 Oct 2018 23:57:03 +0100
On 28.10.2018 22:17, Marek S wrote:
a obecny W10 nawet mi się podoba jeśli chodzi o UI. Kuleje wyszukiwanie aplikacji wpisując jej nazwę i dublowanie/zubażanie ustawień w wersji kafelkowej/panelu sterowania a do reszty nie mam do czego się przyczepić. Postęp istotny nastąpił nawet względem późnej wersji W8.

Przyczepić to się można bardzo.
Np. wyszukiwanie plików po nazwie czasem działa, a czasem nie.
Przykładowo w katalogu są pliki o nazwach typu "181028_skan1".
Dla niektórych nazw wpisanie do okienka wyszukiwania ciągu "182028" powoduje, że nie znajduje nic, ale jak uzupełnisz wyszukiwany ciąg o podkreślnik "_" czyli będzie "182028_" to już ten plik znajduje.
Itd. itp.
Aha, tak się dzieje na udziale sieciowym, bo na dysku lokalnym problem nie występuje.
--
Olek