Re: [WINNT] Problemy z październikową aktualizacją Windows 10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Problemy z październikową aktualizacją Windows 10
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Sun, 28 Oct 2018 03:11:57 +0100

Użytkownik "Marek S" <precz@spamowi.com> napisał w wiadomości news:pr2omt$bcm$1@node1.news.atman.pl...
Kopiuję też ogromne pliki. Od lat nie spotykam się ze spowolnieniem takich operacji a monitoruję je regularnie bo to dla mnie ważne kryterium.

Komputer na leciwym AMD FX-8350 4GHz,16 GB RAM, dysk systemowy SSD ADATA SU800 512GB a wcześniej Samsung 840 Pro 128GB. Transfery rzeczywiste z dysku na poziomie 550 MB/s. Osobiście polecam W10.

Ja powiem tak - jako taki, W10 mi nie przeszkadza. Po porażce W8 z jego kaflowym (żeby choć wybór był) interfejsem, W10 jest bliższy człowieka. Jednak odium kafli osrało go na tyle skutecznie, że smród pozostał. A ja chcę jak już nie wrócić do wyglądu XP (tłumaczyłem już, dlaczego dla mnie akurat WYGLĄD XP), to chociaż W7, który już od czasu Visty zaczął chorować na popierdolenie interfejsu (pahdą maj fhęcz), ale chociaż, po okresie przywyknięcia, daje się ogarnąć, choć już jest przerostem formy nad treścią. Już dziś przechodzę na W10 i każdy kolejny pod warunkiem, że zachowa wygląd XP, lub chociaz W7, czy W98, a nawet NT4, gdzie można sobie w zarzadzaniu kolorami ustawić szarość wyglądu pulpitu.

--
Łapy, łapy, cztery łapy,
A na łapach pies kudłaty.