Re: [WINNT] Problemy z październikową aktualizacją Windows 10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Problemy z październikową aktualizacją Windows 10
From: jo44 <jo44@TO.PRECZ.o2.pl>
Date: Wed, 10 Oct 2018 21:36:23 +0200
W dniu 10.10.2018 o 14:26, Marek S pisze:
Dziś z
czystej ciekawości przetrenowałem aktualizację na nieużywanym lapku. Mam na nim tylko goły system + Office. Po aktualizacji - czarny ekran + kursor myszy (ruchomy). Nic więcej.

Miałem to kilkukrotnie z wcześniejszymi aktualizacjami i znalazłem "obejście". :) Wystarczy wyłączyć komp i ponownie uruchomić w trybie
awaryjnym. Następne uruchomienie pójdzie normalnie. :)