Re: [WINNT] Tor Browser dla Win XP 32 bit - skąd?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Tor Browser dla Win XP 32 bit - skąd?
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Sun, 7 Oct 2018 22:41:27 +0200

Użytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmac@go2.pl> napisał w wiadomości 1189u881f6qwa.14ysd2mgebg06.dlg@40tude.net">news:1189u881f6qwa.14ysd2mgebg06.dlg@40tude.net...
Dnia Sat, 6 Oct 2018 13:32:55 +0200, Olek napisał(a):

Nie daje rady przeskoczyć jednego problemu z XP, to dajmy jej tysiąc
problemów z ogarnięciem Linuksa

Problemy z XP są nie do pokonania (brak wsparcia MS, brak kontynuacji
browserów i innego oprogramowania). Problemy z linuksem wręcz przeciwnie
i co więcej, są wyolbrzymiane przez nie znających tego OS-a. Mint jest
do złudzenia XP-podobny. Postuluję okres przejściowy i podjęcie decyzji
po rozpoznaniu sprawy. Co masz przeciwko takiemu podejściu?

Nie do wszystkiego są stery pod Lina, chociażby.
Z powodu padnięcia zasilacza nie sprawdzę, czy skaner mi się odezwie pod Nielotem świetnie pływającym, ale lenistwo :)) nie pozwala mi tego naprawić. (Plustek Optic Pro 64-coś tam, przez długi czas nie mogłem nawet wskazać czegoś w przybliżeniu, by zobaczyć, czy w ogóle coś ruszy). W systemie najbardziej mi zależy, bardziej od wyglądu nawet, aby sposób obsługi tego-i-owego, nie zmienił się. (To ja, mimo, że Lin mi się w sumie podoba, to nie stanowi ku przejściu Win-Lin [Nie mylić, tak mi się skojarzyło, z Kun-Lun], przez sam fakt swojego istnienia, musi mi coś konkretnie zaoferować)
(Kto uważa inaczej niż ja - jego święte do tego prawo)

--
Łapy, łapy, cztery łapy,
A na łapach pies kudłaty.