Osoba podpisana jako Alina <bez@spamu.pl> w artykule
<news:5bb78db2$0$503$65785112@news.neostrada.pl> pisze:
Użytkownik "Andrzej P. Wozniak" <uszer@poczta.onet.pl.invalid> napisał
w wiadomości news:5bb772b4$0$492$65785112@news.neostrada.pl...
Być może powinnaś od razu podawać więcej szczegółow, np. jakiej
przeglądarki używasz czy w jaki inny sposób próbujesz pobrać ten plik.
Kwestia IE8 w WinXP była wyjaśniona 8 miesięcy temu.
Nie używam IE8.
Ale masz go zainstalowanego i zaktualizowanego podobnie jak całe XP?
Bo bez tego nie ma o czym gadać.
Nie możesz zainstalować wystarczająco nowego Firefoxa (ostatni jest
52.9.0esr), a chcesz instalować program bazujący na jego kodzie?
Właśnie tej wersji FireFoxa używam, od dawna.
Niemożliwe. Ta wersja jest od *niedawna* - od 21 czerwca 2018 r.
nie ma powodu, aby marnować transfer udostępniając je na własną rękę.
O to nie prosiłam.
To samo dotyczy różnych serwisów w jeszcze większym stopniu, bo chodzi
o setki czy tysiące pobrań plików.
Tak czy owak mogę wystawić plik do wielu serwisów, choćby tu:
https://lunaticfiles.com/nqg0xb34xp2m/torbrowser-install-7.5.6_en-US.exe.html
…ale to niewiele pomoże, dopóki masz bałagan z systemem, co wynika
z poniższego:
https://filehippo.com/pl/download_tor_browser_for_windows/85736/
Otrzymałam taki sam komunikat jak przy próbie ściągnięcia 7.0.4.
Pobierając plik bezpośrednio w Firefoksie nie powinnaś mieć żadnych
problemów (o ile nie instalowałaś durnych rozszerzeń, które coś blokują).
Spróbuj pobrać plik jeszcze raz w prywatnym oknie z wyłączonymi
rozszerzeniami.
Skąd się łączysz (jaki kraj, jaki dostawca internetu) i w jaki sposób
(jaki antywirus, router itp.)? Im bardziej skąpisz szczegółów, tym trudniej
o dobrą radę.
--
Andrzej P. Woźniak uszer@pochta.onet.pl (zamień miejscami z<->h w adresie)
|