Re: [WINNT] Windows 7 - problem po klonowaniu systemu na nowy dysk

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 7 - problem po klonowaniu systemu na nowy dysk
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Thu, 27 Sep 2018 15:51:33 +0200
On 2018-09-27 13:51, Adam wrote:

A czy masz taką samą wielkość sektorów na obu dyskach?

Tak, 4096.

Spróbuj sklonować innym narzędziem.
Ja osobiście w takich przypadkach najczęściej korzystam z Ghosta - jest na płycie Hirensa. Uprzedzając pytania - klonowanie zdarza mi się "co chwilę", od wielu już lat, od czasów XT.

Osobiście nie wiedzę sensu używania kolejnego programu ale dzięki za przypomnienie o Hirens boot CD bo kompletnie o nim zapomniałem. W tej chwili jednak obstawiam nakwaszony system więc poleci testowy
reinstal.

Pisałeś, że ze starego HDD działa - więc przyjąłem założenie, że system jest OK.

Natomiast jeszcze może być kwestia jakichś dziwnych mostków i/lub sterowników do SSD, albo konfiguracji systemu, "gryzącego się" z charakterystyką pracy SSD, jak np. wyłączenie defragmentacji.

Można jeszcze puścić SFC /SCANNOW

Bo rozumiem, że program kopiujący zachował UUID partycji?

--
Pozdrawiam.

Adam