Re: [WINNT] Kupno systeu

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Kupno systeu
From: BQB <adres.anty@spamowy.com.invalid>
Date: Mon, 27 Aug 2018 08:49:05 +0200

[ciach]

Nie przedstawiałem poglądu, tylko oczywisty fakt, że przestępsto o którym nie dowiedzą się organa ścigania, pozostanie bezkarne. Co nie zmienia faktu, że pozostaje ono niedozwolone. W szczególności chodziło mi o to, że policja nie chodzi po prywatnych domach i nie szuka pirackich Windowsów. Takie kontrole są w firmach. Za pirackiego Windowsa w domu może się oberwać jeśli policja wykona przeszukanie w innej sprawie dotyczącej piractwa, zwykle związanej z nielegalnym udostępnianiem filmów, i przy okazji znajdzie tego Windowsa.

Łamanie umowy licencyjnej nie jest łamaniem prawa, umowa licencyjna nie stanowi prawa. Możemy mówić o niezgodności z licencją, a niezgodność z licencją nie jest przestępstwem - podobnie jak przekroczenie prędkości o 20-30 km/h nie jest przestępstwem, tylko wykroczeniem.