Re: [WINNT] Kupno systeu

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Kupno systeu
From: "Kamil" <mospam@tlen.pl>
Date: Sat, 25 Aug 2018 01:40:40 +0200
Użytkownik "Robert Winkler" napisał:

Nie, to nie jest oficjalna strona Microsoftu.
Oficjalny sklep Microsoftu to:
https://www.microsoft.com/pl-pl/store/b/windows?icid=CNavSoftwareWindows&lc=1045

Nistety nie mam dostępu do stron M$.

lizengo.pl to strona firmy abata GmbH & Co. KG z Köln
która zajmuje się odsprzedażą kluczy ze złomowanych komputerów.

Nie wiem co z fakturą, ale oryginalnego hologramu i oryginalnego nośnika nie dostaniesz. Firma dostarcza tylko klucz i możliwość pobrania kopii obrazy dysku instalacyjnego.

Ogromne dzięki za wyczerpujące wyjaśnienia. Podejrzewałem, że coś jest nie halo mimo ich podtytułu "Microsoft". Czyli przekręt, Nie wypada mi dalej truć, ale jednak mam wątpliwości. Czy taki system będzie legalny i czy będę mógł go zrejestrować? Fakturę mogą dać, ale to pewnie mało. System mógł być przypisany do konkretnego sprzętu, albo użytkownika i M$ odmówi rejestracji.

Pozdrawiam