[WINNT] Lenovo Miix-300 - poszukuję plik recovery Win 10 1709 lub wcześn

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Lenovo Miix-300 - poszukuję plik recovery Win 10 1709 lub wcześniejszy
From: Irokez <no.email@wp.pl>
Date: Fri, 24 Aug 2018 15:51:17 +0200
Witam

Może ktoś ma ten tablet Lenovo Miix-300 (był kiedyś w Auchan za 599zł) i nie dokonał jeszcze aktualizacji Windows 10 do 1803.
Potrzebuję pliki z katalogu Recovery z ukrytej partycji.
Wystarczy zainstalować MiniTool Partition Wizard Free, nadać literkę ostatniej partycji 1000MB i widać ten katalog. Są tam 3 pliki w katalogu
\Recovery\WindowsRE\boot.sdi
\Recovery\WindowsRE\ReAgent.xml
\Recovery\WindowsRE\Winre.wim

Całość zajmuje około 310MB.
Byłbym wdzięczny za udostępnienie.

Instalacja z nośnika USB ma jakieś problemy i nie chce mi ruszyć lub rusza z oknem wyboru języka ale odcina w tym momencie porty USB oraz dotyk i nic nie mogę dalej zrobić. Spróbuję jeszcze dodać sterowniki do instalki, może się uda. Poza tym widzę że jest to dość mocno okrojona chyba wersja instalacyjna na potrzeby tego tabletu. Aktualizacja automatycznie podmienia niestety plik recovery swoją nowszą wersją.

Po aktualizacji niestety zachowałem się jak kompletny debil (przyznaję się bez bicia) i usunąłem starą wersję, zanim sprawdziłem że to ścierwo 1803 praktycznie ucegla ten tablet, więc nie polecam nikomu takiej aktualizacji bo:

- system "laguje" - kilka razy trzeba dotknąć aby zareagował (np. przełączenie karty w przeglądarce); - zegar systemowy zwalnia i po synchronizacji wieczorem, następnego dnia rano pokazuje parę minut po północy (wchodząc w BIOS jest OK); - przewijanie dotykowe ze względu na lagi nie działa, bo system po 2-3 sekundach jak załapie że dotknąłem ekran i chcę coś przesunąć to najpierw interpretuje to jako tapnięcie; - system sam od siebie zamyka aplikację na której pracujesz po kilku-kilkunastu minutach (bez znaczenia czy to obca aplikacja czy notatnik, Edge, Wiadomości MSN czy inny kafel. Nie ma przy tym żadnego błędu, zachowuje się jakbym kliknął [X] na oknie; - po odłączeniu klawiatury i ponownym podłączeniu w 8 na 10 przypadków przestaje ona działać a jedyną opcją jest wyłączenie i ponowne uruchomienie tabletu. W menadżerze urządzeń widać w tym momencie zdublowane urządzenie HID z wykrzyknikami. - nowo otwierane aplikacje czasami chowają się pod inną zamiast wyskoczyć na górę; - czasami lubi się odciąć od internetu po WiFi. Jesteś zalogowany do routera ale nic nie otwiera. Robisz więc restart;
- cały tablet pracuje znacznie wolniej niż na 1709;
- bateria znika szybciej.

Tablet właściwie nie ma nic dodatkowego zainstalowanego (7zip, MPC-HC, Chrome).

--
Irokez

  • [WINNT] Lenovo Miix-300 - poszukuję plik recovery Win 10 1709 lub wcześniejszy, Irokez <=