Re: [WINNT] Format daty w NTFS, FAT32 i na CDR/DVD

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Format daty w NTFS, FAT32 i na CDR/DVD
From: "radekp@konto.pl" <radekp@konto.pl>
Date: Mon, 26 Mar 2018 16:18:18 +0200
Mon, 26 Mar 2018 14:55:33 +0200, w <p9aqk3$n3r$1@node2.news.atman.pl>,
"Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl> napisał(-a):

> Nie jest zapisywana i nie ma algorytmu. Zmieniają się po prostu na skutek
> czasu letniego. Natomiast NTFS przechowuje czas w strefie UTC i może
> zastosować algorytm przeliczający na aktualny czas lokalny.

1. Na CD/DVD też nie jest? Wrażenie mam, że nie -- myślę raczej o bodajże
ISO9960/Joliet (w UDF nie nagrywam).

2. Mam wrażenie, że data zmienia mi się jeżeli po zmianie czasu zgram materiał
nagrany przed zmianą. Ale to sprawdzę za 6 m-cy :)
Teraz zgrałem przed zmianą i widzę filetime jest bez zmian.

Zerkam jeszcze na daty plików z 07/2017 i też są OK.