Re: [WINNT] Format daty w NTFS, FAT32 i na CDR/DVD

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Format daty w NTFS, FAT32 i na CDR/DVD
From: "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl>
Date: Mon, 26 Mar 2018 22:18:04 +0200
radekp@konto.pl <radekp@konto.pl> napisał(a):
1. Na CD/DVD też nie jest? Wrażenie mam, że nie -- myślę raczej o bodajże
ISO9960/Joliet (w UDF nie nagrywam).

Nie mam pojęcia.

2. Mam wrażenie, że data zmienia mi się jeżeli po zmianie czasu zgram
materiał nagrany przed zmianą. Ale to sprawdzę za 6 m-cy :)
Teraz zgrałem przed zmianą i widzę filetime jest bez zmian.
Zerkam jeszcze na daty plików z 07/2017 i też są OK.

W sumie to jeśli nie ma podanej strefy czasowej, to data powinna się wyświetlać taka jaka jest i zawsze będzie ta sama. Co prawda nie będzie może poprawna, ale powinna być ta sama. Natomiast jeśli się zmienia, to wygląda jakby jednak jakiś algorytm był stosowany.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/