Re: [WINNT] Win 10, 64 czy 33 Bit?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Win 10, 64 czy 33 Bit?
From: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>
Date: Mon, 26 Mar 2018 15:09:25 +0200
Użytkownik "Trybun" <cheilmx@jachu.ru> napisał w wiadomości news:5ab8eb93$0$661$65785112@news.neostrada.pl...

Poważnie to mam zainstalowane XP, W7, W8, W10 - na codzień używam W8.1 - resztę (ale nie XP) od czasu do czasu aktualizuję, posiadam backupy wszystkich wersji poza Vista (tylko na płycie firmowej MS)
Wszystkie wersjie oczywiście legalne.

Windows 8.1 mi aktualnie najbardziej odpowiada (poprzednia używana wersjia to Vista Pro), pominąłem W7, bo to takie to nijakie i kolorowe było)
Dlaczego W8.1 zamiast 10?
- nie chcę czuć się ubezwłasnowolniony
- nie mam zamiaru kupować nowszej wersji VMware
- bo to niby to samo ale nieco inaczej i skierowane raczej do idiotów komputerowych z PiS- np. jak kulson zmienić rozmiar czcionki pod ikoną na pulpicie?
- bo tak

--
marfi