Re: [WINNT] Czytnik news w W7

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czytnik news w W7
From: rePeter <no@spam.no>
Date: Tue, 13 Mar 2018 15:19:43 +0100
Tue, 13 Mar 2018 12:57:01 +0100
"1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml>   napisał(a):

> a co, gdy "sprawy do ogladania" , albo: do uzupelnienia przez niego, albo:
> do skontrolowania przez niego sa juz otwarte na moim koncie i tylko na moim,
> i musi byc dostep do wielu innych zrodel bedacych tylko na moim koncie, i
> nigdy nie jest wiadome, ktore to beda? To tylko taki wycinek z zycia. Ale sa
> tez sytuacje wrecz koniecznej pracy kilku osob na gotowych
> dokumentach/projektach + kazdy doklada [byc moze] jakis dodatkowy osobny
> dokument,plik  i wszystko to musi byc na jednym koncie. Po co komplikowac
> sobie zycie  -  dla spokoju wystarczy miec haslo na progr. pocztowym.

Skoro lubisz porównania,
kiedyś zacząłeś wbijać gwoździe trzonkiem młotka i nie zauważyłeś alternatywy
;-)

Nie żebym miał nadzieję na przekonanie, wiem że nie dasz się przekonać,
jaszcze w czasach amigowych widziałem gościa edytującego teksty w DeluxPaincie.
Wiele rzeczy da się zrobić na opak.

--
Piotr Grzegorzyca pozdrawia
http://starekomputery.regionet.pl