Re: [WINNT] Vista, zdechłe win update, dywagacje :-)

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Vista, zdechłe win update, dywagacje :-)
From: Roman Tyczka <noemail@because.no>
Date: Thu, 8 Mar 2018 22:09:56 +0100
On Mon, 26 Feb 2018 17:48:10 +0100, Roman Tyczka wrote:

> http://snap.ashampoo.com/uploads/2018-02-26/Aii3IaPO.png
>
> 92h, ale nie czasu rzeczywistego tylko czasu rdzenia, który szedł na 50%
> całego CPU czyli de facto było to 184h ciągłej orki!!!
>
> no comments...

Coś mnie podkusiło i na już sprawdzonych i pobranych aktualizacjach
("System Windows jest aktualny") jeszcze raz kliknąłem "Wyszukaj
aktualizacje", spodziewając się, że po kilku minutach dostanę informacje,
że nic nie ma.

Oto efekt:

http://snap.ashampoo.com/uploads/2018-03-08/bxneDf4yLQ8OQhvablasQf98zok8p5MquZuX0rrLCP1Txquy4ULnZKLuzwtjtAzi.png

po raz kolejny orka przez 48 bitych godzin (!) na jednym pełnym rdzeniu.

Czy to jest normalne?

--
pozdrawiam
Roman Tyczka