Re: [WINNT] Głośniki Bluetooth windows 10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Głośniki Bluetooth windows 10
From: PM <pm@xx.xx>
Date: Thu, 8 Mar 2018 21:31:19 +0000
W dniu 2018-02-10 o 22:44, PM pisze:
Próbuje podpiąć głośniki bluetooth do laptopa z win 10.
Raćz na 100 prób udaje mu się to zrobić, z win 7 i telefonami niema absolutnie żadnych problemów, więc to nie wina głośników. Głośniki się parują, teoretycznie łączy i tu zaczynają się cyrki - wyświetla że "połączony", ale na wieży widzę że to bzdura, ok, klikam rozłącz - "nie można rozłączyć"(bo???). W konfiguracji głośników zawsze jest jako "rozłączony", no chyba że jakimś cudem zacznie działać.
Stery do bluetooth oczywiście są najnowsze, na M$ jest to samo.
Już próbowałem parować ponownie, restartować usługę bluetooth, żonglować driverami i dupa.

I teraz pytanie - co należy zrobić żeby to cholerstwo działało za każdym razem, bo teraz strach wyłączyć kompa, bo znowu trzeba będzie odprawiać egzorcyzmy.

Heh, ciekawostka.
O ile z panelu sterowania i konfiguracji dźwięku nie działa, to kliknięcie w panelu powiadomień(ten koło zegarka) na "połącz" działa od kopa.
Ten system chyba nigdy nie przestanie mnie zadziwiać :/

--
PM