Re: [WINNT] Ikony w Win 7

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Ikony w Win 7
From: Saiko Kila <fnvxbxvyn@benatr.cy>
Date: Wed, 7 Mar 2018 09:20:50 +0100
Proces Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles@poczta.onet.pl> zwrócił błąd:

> MS to zwykłe korpo i programistów ma takich jak wszędzie.

Mikrosoft ma bardzo przeciętne wynagrodzenia, dlatego ma też
przeciętnych programistów. W startupach można zarobić 2-3x więcej (dokąd
kasa się nie skończy).

A do tego dochodzi kultura poprawności politycznej w wielkich firmach,
która teraz jest dość chora w USA. Za bycie białym mężczyzną dostaje się
karne punkty (za bycie "białym" Azjatą też, chociaż mniej), i często
decyduje to albo o obniżeniu pozycji albo wręcz o nieprzyjęciu do pracy.
A tak się składa, że najlepiej wykształceni programiści to teraz biali
albo Azjaci, i głównie faceci.

--
Saiko Kila
My dog's name is Muhammad.