Re: [WINNT] Windows i Linux

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows i Linux
From: Trybun <cheilmx@jachu.ru>
Date: Thu, 8 Feb 2018 11:56:33 +0100
W dniu 2018-02-07 o 19:52, artiun pisze:
W dniu 2018-02-07 o 12:53, Trybun pisze:

Ale oczywiście masz rację i teraz dopiero sobie o tym przypomniałem, że instalator 98ki, do instalacji zajmował całą powierzchnie dysku.

NIE. Miałem 98 i linuxa swego czasu. Zewnętrznych nie trzeba było, linux to robił.

A właśnie że TAK! Instalator 98ki zajmował cały dysk. To że instalując Linuksa jako drugi system można było ten dysk linuchowym instalatorem po swojemu uporządkować, to już inna para kaloszy. Jednak jak pisałem powyżej - wygodniej było to zrobić spod 98ki za pomocą choćby Partition Magica.