Re: [WINNT] Windows i Linux

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows i Linux
From: Roman Tyczka <noemail@because.no>
Date: Wed, 7 Feb 2018 12:42:38 +0100
On Wed, 7 Feb 2018 12:00:40 +0100, Jacek Maciejewski wrote:

> Wolne żarty. Mam na pulpicie gkrellm więc wiem kiedy i co źre RAM :)
> Rzadko kiedy zajętość jest większa niz 2-2,5 GB a i wtedy wystarczy
> pozamykać przeglądarki na hoście.

Ok, czyli pozostaje wolne 1,5-2 GB, w tym ma się zmieścić runtime
wirtualizatora oraz cały system, który na realnym kompie z 2GB przymula
(mam na myśli win7) a co dopiero wirtualizowany.
Poza tym czy CPU hosta wspiera VT-x/VT-d?

ps. ja odpalam na i7 dwie wirtualki naraz a na hoście siedzi win10 i
wszystkie 3 maszyny działają całkiem wydajnie.

--
pozdrawiam
Roman Tyczka