Re: [WINNT] Vista i windows update

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Vista i windows update
From: Saiko Kila <fnvxbxvyn@benatr.cy>
Date: Mon, 5 Feb 2018 20:56:57 +0100
Proces Sebastian Biały <heby@poczta.onet.pl> zwrócił błąd:

> Ponieważ świat składa się równiez z programistów allegro. Ich strona
> potrafi skonsumować mojego i7. Prawdopodobnie biorą udział w jakims
> eksperymencie kto da rade jeszcze bardziej spieprzyć. A uczestniczy w
> tym prawie cały świat odczasu jak dyletanci dostali do ręki JS.

Teraz JS to najbardziej profesjonalne narzędzie do wszystkiego, skoro
można nim nawet chmurę hakować :) Dlatego wszyscy też go używają.

> Allegro na dośc wypasionym C2D zaczyna być nieużywalne. Tak, można
> przestaż używać. Ale aliexpress też robi się nieużywalne. W ogóle na C2D
> nawet wydawalo by się proste strony sa nieużywalne. 100% mocy CPU idzie
> na jakieś gówna w JS ktorych nie sposob wyciąć bezstratnie. C2D jest
> nieużyteczny obecnie nawet w prostych zastosowaniach.

W prostych nie jest jeszcze tak źle. Główna różnica to nie procesor jako
taki, ale przepustowość pamięci. Są współczesne Core (może nie i7 ;))
które są wolniejsze od niektórych C2D. Mój i7 jest tylko dwa razy
szybszy od mojego quada C2D w jednowątkowych programach, a jest jednym z
szybszych jednowątkowców. Prawdziwy przyrost wydajności jest nawet
mniejszy, jak robiłem testy. Na stronach nie widzę zauważalnej różnicy
(aczkolwiek w skryptach wycinam co się da, byle zachować podstawową
funkcjonalność).

Jak ktoś zastosował z powodzeniem niedawne patche, to jego szybki, nowy
i7 mocniej dostał w tyłek niż i5 kolegi, albo i7 starszych generacji, a
C2D to w ogóle nie dotyczy.

--
Saiko Kila
My dog's name is Muhammad.