Re: [WINNT] Vista i windows update

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Vista i windows update
From: Saiko Kila <fnvxbxvyn@benatr.cy>
Date: Mon, 5 Feb 2018 20:36:57 +0100
Proces HF5BS <hf5bs@t.pl> zwrócił błąd:

> Mnie wystarczy. Dokładne parametry mojego kompa, to 4G RAM, proc T9600, 512
> grafa, dam sobie radę, przeliczać nie potrzebuję, najwyżej filmiki z aparatu
> do wysłania na YT.
> No, kto potrzebuje, to wiadomo, ale dlaczego zaraz mają potrzebować wszyscy?

To jest tresura ludzi. Jako lepszych i posłuszniejszych konsumentów i
obywateli. Jeśli będą wytresowani że trzeba iść za trendami, bo to jest
normalne, to presja społeczna(*) na "nienormalnych" będzie duża, żeby
znormalnieli. I trudniej będzie im zbudować ruch oporu (w każdym
sensie).

*)Kolegów na kolegów, żon na mężów, dzieci na rodziców...
--
Saiko Kila
My dog's name is Muhammad.