Re: [WINNT] Kopiowanie z uszkodzonego dysku

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Kopiowanie z uszkodzonego dysku
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Fri, 2 Feb 2018 22:28:09 +0100

Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości s5d87dhlpb4dgtgk27c3ot195v7rm76r85@4ax.com">news:s5d87dhlpb4dgtgk27c3ot195v7rm76r85@4ax.com... Fri, 2 Feb 2018 04:44:40 +0100, w <p50mqp$3of$1@node2.news.atman.pl>, "HF5BS"
<hf5bs@t.pl> napisał(-a):

Ja bym go podpiął bezpośrednio do portu dyskowego.

Też tak by zrobił, ale brak możliwości.

Rozumiem, cóż, zdarza się.

Co do doświadczeń z USB to potwierdzam, no ale jest jak jest :)

Zastanawiam się, gdzie jest przyczyna, może w FW "translatora", w sensoe moduliku "yłumaczącego między USB a dyskiem ?

Przy teście jakieś program ładnie raportował błędy przy surface test -- ale z
kopiowaniem jest problem.

Muszę przyuważyć (pod kątem tego problemu z USB i dyskiem), czy nie ma oznak przepełniania bufora i port potem dzieli porcje na mniejsze, które zaczynają śmigać, więc stwierdziwszy, że jest gut, zwiększa długość paczki, czego nie przetrawi bufor... No, coś takiego, jak stary, DOSowy Telix, świetny program modemowy, nawet Kermitem pliczki przez telnet nim ciągnąłem :) Otóż, już dość dawno zmodyfikowano Z-modem (szybki, ale nie najszybszy, Ymodem-G jest szybszy ok. 2%), ab y działał w paczkach po 8 kB, zamiast, jak Telix umie, 1kB. Zastartowanie transferu pliku przebiegało błyskawicznie, ale znów, gdy paczka rosła ponad 1 kB, wywalało błąd transmisji i powtarzało po kawałku błędną treść. Wiele bardziej opłacało się przerwać ten korowód i podjąć ściąganie pliku w normalny sposób, Zmodem-1k. Choć często brałem Ymodem-G i dopiero jak wywaliło, to kończyłem Z-modem. Kto z obecnych (nie) wie, dlaczego nie podejmowałem ponawiać w Y-G? :)) (żartowałem) :) Jestem wielce ciekaw, czy idę dobrą ścieżką dociekań, czy raczej zachodzę od sempiterny strony :) :P

--
Pies może złamać serce tylko raz,
kiedy jego własne przestaje bić...