[WINNT] Kopiowanie z uszkodzonego dysku

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Kopiowanie z uszkodzonego dysku
From: "radekp@konto.pl" <radekp@konto.pl>
Date: Thu, 01 Feb 2018 13:50:02 +0100
Mam uszkodzony dysk (dużo bad sektorów) podpięty przez USB.

Szukam skutecznego narzędzia, które pozwoli mi skopiować z niego pliki.
Wszystkie, których użyłem*, mają feler że nie przechodzą do następnego pliku
gdy odczyt jednego pliku "wisi" -- dysk po prostu próbuje do skutku odczytać
sektor i najwyraźniej nie zgłasza błędu (tj. czasem zgłasza, a czasem czyta do
skutku). Przydałoby się narzędzie, które w przypadku braku spływu danych
przechodzi do następnego pliku.

* - próbowałem TC oraz robocopy (z parametrem Retry:1)

PS. A może zgrać do obrazu i z niego wyciągnąć? Co polecacie?