[WINNT] Windows 10 otwieranie JARa

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Windows 10 otwieranie JARa
From: "Tomasz" <tutomasz44@gmail.com>
Date: Fri, 2 Feb 2018 21:42:00 +0100
Kiedyś, 8 lat temu zrobiłem w Javie klientowi system do obsługi firmy i do dnia
dzisiejszego działa u niego wszystko na kilku komputerach w sieci firmowej.
Dotychczas miał najwyżej Windows 7 a ostatnio kupił komputer z Windows 10 pro, zainstalował tam sam jre1.8..... i po kliknięciu na Aplikacje.JAR system pyta czym to otworzyć?
Nawet jak mu podać java.exe to tez mówi ze aplikacja nie da się otworzyć.
Ta aplikacja.JAR siedzi na serwerze i wszystkie inne komputery ją otwierają a na tym z Windows 10 Pro nie idzie. Mam w domu laptopa również z Windows 10 pro z zainstalowaną bardzo starą wersją javy jre1.6...
i ta jego aplikacja chodzi bez problemu, tak jak przez ostatnie 8 lat.
Czy możecie poradzić mi co zrobić aby na tym nowym komputerze wszystko działało?
--
Tomasz