[WINNT] PPTP na niestandardowym porcie - Mikrotik wewnątrz sieci prywatn

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] PPTP na niestandardowym porcie - Mikrotik wewnątrz sieci prywatnej
From: hpmp.biuro@gmail.com
Date: Tue, 23 Jan 2018 04:53:27 -0800 (PST)
Siema

Mam w biurze Mikrotika z uruchomionym serwerem PPTP.

Biurowiec ma jeden publiczny adres IP, dlatego admin przekierował mi kilka
portów, które mogę sobie wykorzystać dowolnie.

Inaczej mówiąc - do swojego routera z serwerem PPTP mogę dostać się JEDYNIE
portami niestandardowymi; przydzielono mi porty od 30000 do 30020.

Chciałbym łączyć się tunelem PPTP z laptopa ze świata z biurem za pomocą portu
- dajmy na to - 30010.

Admin przekierował na mój router ten port, na laptopie w połączeniu VPN wpisałem
[i]pub.licad.resbiu.rowca:30010[/i]
ale teraz mój router musiałby wiedzieć, że to co wchodzi z portem 30010 to jest
1723.

Jak zrobić taką konfigurację na MT i czy to wystarczy?