Re: [WINNT] PPTP na niestandardowym porcie - Mikrotik wewnątrz sieci pry

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] PPTP na niestandardowym porcie - Mikrotik wewnątrz sieci prywatnej
From: hpmp.biuro@gmail.com
Date: Wed, 24 Jan 2018 00:13:11 -0800 (PST)
Dzięki, spróbuję po południu. Próbowałem czegoś podobnego, ale nie jestem
pewien czy dokładnie tak jak napisałeś.
Przekierowanie na komp to nie, bo serwer jest na MT, który jest pierwszym
urządzeniem w mojej sieci od strony sieci biurowca.
Jak podglądam w domu na Torchu ruch, to przy próbie połączenia z portem 30010
na routerze pojawiają się dwa wpisy. On ten ruch widzi, ale jakby nie zestawiał
połączenia.

Zastanawiam się, czy GRE jest właściwie przepuszczany przez admina.

O rany, ale masz fajną stronkę!
Żona od razu zapytała czy masz Montezumę :)