Re: [WINNT] Instalacja przy partycji recovery?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Instalacja przy partycji recovery?
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 21 Jan 2018 13:01:19 GMT
Witaj Andrzej Kłos, 21 sty 2018 w news:p420nh$t2f$1@news.icm.edu.pl
napisałeś/aś:

> Aby uaktywnić partycję recovery, a tym samym rozpocząć proces
> przywracania systemu, należy w MBR-e ustawić tę partycję jako
> "aktywną"

Jesteś pewien, że to wystarczy w przypadku każdej partycji recovery
(dowolny windows, dowolny producent laptopa)? Mi się wydawało, że to może
mieć coś wspólnego z odpowiednimi wpisami w BCD.
Skąd kopmuter wie, że wciśnięcie jakiegoś klawisza F? podczas
uruchamiania ma wywołać funkcje recovery - nie przywracanie windowsowe -
ponownej instalacji.