Re: [WINNT] Win10 i zamulanie :-)

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Win10 i zamulanie :-)
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 09 Dec 2017 15:31:48 GMT
Witaj HF5BS, 02 gru 2017 w news:ovspgq$lni$1@node1.news.atman.pl
napisałeś/aś:

> Użytkownik "Roman Tyczka" <noemail@because.no> napisał w wiadomości

> To nie dziwię się, że jak kilka dni temu na próbę znów wrzuciłem
> W10, to czym predzej wróciłem do XP.

To może spróbuj wersji LTSB. Co prawda nie wiem jak uzyskać legalną
licencję, ale to inna sprawa.
Ostatnio porównywałem na probę zwykły 10 i 10 ltsb i ten drugi czuć że
jest leżejszy, bardziej responsywny.
Nawet widać to po ilości procesów, wątków itp. na obu czystych
systemach.
W porównaniu do w7 obydwa wydają się bardziej responsywne na moim
starym lapku, ale to słabe porównanie - w7 mam z 6 lat zainstalowany z
masą programów, a w10 czyściocha.
Swoją drogą zauważyłem że każdy system jakiego używałem potzebuje
trochę czasu żeby się "przegryźć", bo a to wpadną jakieś aktualizacje
MS, a to odpowiednia wersja sterów do jakiegoś diwajsa. Akurat
"opiekuję" się jednym laptopem z w10 i widzę jak z upływem czasu i
kolejnych aktualizacji lepiej chodzi i jest np. mniej różnych ostrzeżeń
i błędów w dzienniku zdarzeń.