Re: [WINNT] Win10 i zamulanie :-)

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Win10 i zamulanie :-)
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Sat, 2 Dec 2017 11:51:25 +0100

Użytkownik "Olek" <olotestSPAMFE@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:5a226e40$0$662$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 02.12.2017 o 00:44, HF5BS pisze:

To nie dziwię się, że jak kilka dni temu na próbę znów wrzuciłem W10, to czym predzej wróciłem do XP.
Oczywiście, jak podejde ostatecznie, to przysiedzę d4, ale na razie nie mam na to zdrowia i czasu, pomijając brak miejsca na dyskach.

Bo to jest system dla bogatych :) co ich stać na dyski SSD.
Na komputerach z dyskami SSD nie zauważyłem tego mulenia W10.

A co lepsze, ja praktycznie nie zauważyłem pracy dysku, mulenie było w pamięci, a dysk coraz troszkę, ale niewiele.

Daje radę nawet na "przyspieszonym" HDD przez cache SSD za pomocą Inel Rapid Storage Technology . Na samym HDD trzeba wykazać się pewną dozą cierpliwości, ale jak W10 już skończy te swoje czesanie dysku, to też nie jest źle, do następnego rebootu :)

No, jak pisałem, przysiądę się, aby to podostrajać, myślę, że powinno byc wtedy lepiej, na razie nie mam czasu i możliwości przejść na stałe. A wszystko przez kondzioły, za może 20 PLN. Może szarpał przez to, że grę odpaliłem na "Edziu"? Normalna gra przeglądarkowa. A cięła, jak 486... Dysk SSD - przyda się, ale jedyny, to 128 GB PATA do starego laptopa (większość go nawet nie widzi, albo widzi źle), więc nie wsadzę go do obecnego SATA. A jeszcze mi podświetlenie matrycy nawaliło i muszę jechać na najmniejszej jasności...

--
Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
(C) Zygmunt Freud.