Re: [WINNT] Win10 i zamulanie :-)

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Win10 i zamulanie :-)
From: Olek <olotestSPAMFE@poczta.onet.pl>
Date: Sat, 2 Dec 2017 10:11:29 +0100
W dniu 02.12.2017 o 00:44, HF5BS pisze:

To nie dziwię się, że jak kilka dni temu na próbę znów wrzuciłem W10, to czym predzej wróciłem do XP.
I już tłumaczę, co bezpośrednio było przyczyną.
W serwicie nk.pl gram w kilka gier. Jedna z nich cięła tak potwornie (komp 4GB RAM 2x2.8 GHz, W10-64), że właściwie nie dało się grać, a to zwykła gierka typu farma... Żeby jeszcze jakas strzelanka-napier...anka, a tu poletki, klik-klik na plony, krówkę nakarmić, jabłuszka zebrać, takie tam... W XP chodzi gładko i płynnie. Pytanie retoryczne: Zatem, proszę o argumenty, że powinienem jednak używać W10 (poza sprawą - zamierzam używać z konieczności, ale nie mam na razie wolnego miejsca na konieczne backupy)... Zaznaczę - moim kontrargumentem jest to, że co mi płynnie chodzi w XP, w W10 czasem muli i szarpie.

Oczywiście, jak podejde ostatecznie, to przysiedzę d4, ale na razie nie mam na to zdrowia i czasu, pomijając brak miejsca na dyskach.

Bo to jest system dla bogatych :) co ich stać na dyski SSD.
Na komputerach z dyskami SSD nie zauważyłem tego mulenia W10.
Daje radę nawet na "przyspieszonym" HDD przez cache SSD za pomocą Inel Rapid Storage Technology . Na samym HDD trzeba wykazać się pewną dozą cierpliwości, ale jak W10 już skończy te swoje czesanie dysku, to też nie jest źle, do następnego rebootu :)
--
Olek