Re: [WINNT] Jak w Edge wykasować wpis z historii?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak w Edge wykasować wpis z historii?
From: Marek S <precz@spamowi.com>
Date: Sat, 9 Dec 2017 00:01:39 +0100
W dniu 2017-12-07 o 21:21, Czarek pisze:

Znalazłem jednak sam taką możliwość z tej przeglądarce: na wysokości paska adresu, po jego prawej stronie kliknij na ikonę gwiazdki z trzema poziomymi kreskami. Pojawią się nowe ikony, wybierz ikonę "zegarka" Dalej już sobie poradzisz ;-)

Dzięki, ale wcześniej napisałem to co poniżej cytuję :-) Jeszcze gdyby dało się to posortować alfabetycznie, to mógłbym łatwo usunąć wszystkie wystąpienia tego niechcianego URL.

"Przeglądanie historii dzień po dniu w poszukiwaniu wystąpień
 niewłaściwego adresu mnie nie interesuje bo to mnóstwo czasu
 pochłonie."

--
Pozdrawiam,
Marek