Re: [WINNT] Co wybudza Windows 10?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Co wybudza Windows 10?
From: Marek S <precz@spamowi.com>
Date: Sun, 19 Nov 2017 14:00:18 +0100
W dniu 2017-11-18 o 21:39, pueblo pisze:

 Ale to było przed aktualizacją do Fall Creators.
Właśnie dzisiaj zainstalowała się ta super aktualizacja i jak na razie
nie mogę wyłączyć tego Reboota. Uruchamiam harmonogram jako admin itp.
Hasło ustawiłem.
W10 to same takie kwiatki...

Póki co drugi dzień komputer mi się już nie wybudza samoczynnie. Całe szczęście, że w/w opcja została przez system "uwięziona" w stanie, który nie włączy komputera bez mojej wiedzy.

Myślę, że aktualizacja naprawiła jakąś usterkę poprzedniej wersji W10 więc można zamknąć temat.

--
Pozdrawiam,
Marek