Re: [WINNT] Co wybudza Windows 10?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Co wybudza Windows 10?
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 18 Nov 2017 20:39:34 GMT
Witaj Marek S, 18 lis 2017 w news:ouptts$e5k$1@node2.news.atman.pl
napisałeś/aś:

> Takich kwiatków obawiam się najbardziej. Tak czy owak tego nie da
> się zmienić. Wybudzanie jest wyłączone dla Reboot i nie da się tego
> zmienić choćby dla testów. Próba zmiany wyświetla dialogbox w
> wypełnionym loginem S-1-5-18 i żądaniem hasła. Nie wiadomo skąd je
> brać.

Teraz sobie przypomniałem, bo właśnie uzyskałem dostęp do tego laptopa z
w10, że wtedy też był problem z hasłem. Ustawiłem więc hasło głównego
użytkownika(konto administratora) i jakoś poszło - był wybór pomiędzy tym
userem a właśnie S-1itd. Ale to było przed aktualizacją do Fall Creators.
Właśnie dzisiaj zainstalowała się ta super aktualizacja i jak na razie
nie mogę wyłączyć tego Reboota. Uruchamiam harmonogram jako admin itp.
Hasło ustawiłem.
W10 to same takie kwiatki...