Re: [WINNT] Co wybudza Windows 10?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Co wybudza Windows 10?
From: Animka <animka@tonieja.wp.pl>
Date: Sat, 18 Nov 2017 21:59:13 +0100
W dniu 2017-11-18 o 19:24, Marek S pisze:
W dniu 2017-11-18 o 15:13, pueblo pisze:

Widziałem, wyobraź sobie, jednak napisałem to bo w rzeczonym laptopie
powercfg również nie wskazywał żadnych wybudzaczy.

Takich kwiatków obawiam się najbardziej. Tak czy owak tego nie da się zmienić. Wybudzanie jest wyłączone dla Reboot i nie da się tego zmienić choćby dla testów. Próba zmiany wyświetla dialogbox w wypełnionym loginem S-1-5-18 i żądaniem hasła. Nie wiadomo skąd je brać.
Skoro nie nadałes hasła to naciśnij enter.

Skoro tak mówisz, to pewnie ci poradziłem jak animka.

Bez przesady, nikt takiego talentu nie ma :-D

:-P

--
animka