Re: [WINNT] XP, okno lokalizacji, zapamiętanie widoku okna (otwórz, zapi

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] XP, okno lokalizacji, zapamiętanie widoku okna (otwórz, zapisz)
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Mon, 09 Oct 2017 21:18:34 +0100
jedrek pisze tak:

> Da się zmusić okno lokalizacji aby za każdym razem zgłaszało się w
> zdefiniowanym wcześniej wyglądzie?

Strzelam, że nie da się.
Windows to system stworzony dla umęczenia ludzi.

Nie pamięta położenia ikon, okna typu Save as nie dają się rozciągać
(utknął w rozdzielczości 1024x768), nie pamięta ich rozmiarów itp itd.
Pozycje do wyboru tiles, icons, list są w ogóle niepotrzebne.

Kiedy odpalam menadzera plików z usb nawet w win 10 to dopiero nabieram
głeboko powietrza.

Moje obrazy, galerie, moja muzyka, chuje muje, dzikie węże wszystko
tylko nie to co potrzeba.

--
Piotrek

Mind the gap.