[WINNT] ciekawostka snapshot

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] ciekawostka snapshot
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 09 Oct 2017 11:45:11 GMT
Zauważyłem ciekawą rzecz. Wczoraj pierwszy raz spróbowałem programu
snapshot do obrazów dysków. Generalnie to jest trial 30 dni i po tym
okresie nie można wykonać kopii.
Ale jak to jest zabezpieczone? Okazuje się, że najprawdopodobniej jest to
zaszyte w pliku, który podmieniają codziennie na swoim serwerze.
Wczorajsza kopia pokazywała mi datę 20.11, jako koniec triala. Dzisiaj
ściągnąłem i ta pokazuje 22.11. Także tego...
Na marginesie, czy ktoś sprawdzał, czy przywrócenie kopii dysku po
upływie triala jest możliwe?

  • [WINNT] ciekawostka snapshot, pueblo <=