[WINNT] XP, okno lokalizacji, zapamiętanie widoku okna (otwórz, zapisz)

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] XP, okno lokalizacji, zapamiętanie widoku okna (otwórz, zapisz)
From: "jedrek" <wonzespamem@won>
Date: Mon, 9 Oct 2017 12:34:21 +0200
Jak zapamiętać ustawienie widoku okno wyboru lokalizacji
Czyli tego:
http://www.imagebam.com/image/88b5bd622376353

Gdy próbujemy coś zapisać, otworzyć, itp, to okno lokalizacji zgłasza się w trybie "podstawowym" - bardzo ubogim jak dla mnie. I za każdym razem właczam sobie widok szczegóły, żeby pojawiły mi się kolumny m.in. z datą utworzenia plików, folderów, wielkością, itd. A potem segreguję taką widoczną w oknie listę wg np daty utworzenia pliku. Ale mimo włączenia takiego a nie innego widoku nie jest on zapamiętany dla tego okna. Widok każdego folderu można sobie ustawić dowolnie i każdy jest zapamiętany. A domyślny szablon widoku można zapisać w Narzędzia-Opcje Folderów-Widok-Zastosuj do wszystkich folderów. Ale okno lokalizacji jest jakby wyłączone z tego ustawienia domyślnego i za każdym razem jak z niego korzystam jestem zmuszony ponownie ustawiać widok aby łatwiej odkopać interesujący mnie plik. Da się zmusić okno lokalizacji aby za każdym razem zgłaszało się w zdefiniowanym wcześniej wyglądzie? Czyli otwiera się okno lokalizacji i zawsze zgłasza się ono w widoku szczegółów z ustawionym wcześniej widokiem kolumn i domyślnie segreguje mi listę wg kolumny daty albo po rozmiarze - w zależności co potrzeba.