Re: [WINNT] sndrec32 - i komu to przeszkadzało?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] sndrec32 - i komu to przeszkadzało?
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Sun, 8 Oct 2017 22:21:24 +0200
W dniu 2017-10-08 o 17:29, JoteR pisze:
"Grzegorz Niemirowski" napisał:

Media Player akurat żadną kobyłą nie jest, uruchamia się
w ułamku sekundy na kilkuletnim sprzęcie.

Nie zgadzam się. Na komputerze z i3/2,5 Ghz czas od momentu wywołania z wnętrza skryptu polecenia wmplayer /play %windir%\media\tada.wav wynosi nieco poniżej pół sekundy, przy PowerShell nieco krócej, zaś przy wykorzystaniu WIZMO czy nircmd dźwięk odgrywany jest niemal natychmiast. Narzut na odpalenie GUI jest jednak dość spory. Nie żeby to miało dla mnie jakieś krytyczne znaczenie, bardziej mi zależy na działaniu w tle, ale - komu przeszkadzał sndrec32? ;->

Jakoś wsadowo nie miałem potrzeby używać. Wolę spod TCPower Pack używać F3.
Jedyne, co mi przychodzi teraz go głowy, to zaznaczanie działania jakiejś akcji w skrypcie - podobnie, jak lata temu beep ;)

A Win MP praktycznie nie używam.
Już wolę MPC-HC lub VLC, względnie All Playera.

--
Pozdrawiam.

Adam