[WINNT] Stary wacom + W10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Stary wacom + W10
From: rs <no.address@no.spam.info>
Date: Thu, 7 Sep 2017 00:07:27 -0400
Tablet to stareńki intuos3. Od którejś poprawki Windows klawisze myszy tego tabletu zaczęły szwankować. Albo działają raz na kilka kliknięć, albo w ogóle. Do niedawna pomagało zrestartowanie serwisu, ale to już też przestało działać. Próbowałem trzech ostatnich sterowników i jednego wcześniejszego. Tablet i mysz są w pełni sprawne. Nie znalazłem żadnego rozwiązania, które by działało, dlatego pytam tutaj. Z góry dzięki, jeśli ktoś miałby jakiś pomysł na rozwiązanie powyższego problemu i zechciał się nim podzielić. <rs>

  • [WINNT] Stary wacom + W10, rs <=