Re: [WINNT] Windows 10 po poprawkach/aktualizacji - zwolnił, nawet zegar

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 10 po poprawkach/aktualizacji - zwolnił, nawet zegarek systemowy
From: "Piotr B. [pb2004]" <p_borkowski@nospamgazeta.pl>
Date: 14 Aug 2017 10:20:02 GMT
Roman Tyczka <noemail@because.no> wrote:

> To się nazywa usypianie hybrydowe, część systemu jest zwalniana, a część
> hibernowana (jądro), dzięki czemu system startuje dużo szybciej.

Nie. To się nazywa hybrid lub fast boot. Po prostu użytkownik jest
wylogowywany i następuje hibernacja zamiast shutdown. Uśpienie hybrydowe
zaś to ficzer wprowadzony jeszcze w Windows Vista, który jak nazwa
wskazuje powoduje uśpienie systemu połączone z hibernacją. Dzięki temu w
przypadku odcięcia zasilania system jest bezpiecznie odhibernowywany.

--
Piotr Borkowski