[WINNT] Jak wyp***ć szkodliwy sterownik?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Jak wyp***ć szkodliwy sterownik?
From: JaNus <bez@adresu>
Date: Sat, 5 Aug 2017 11:04:39 +0200
System to Win-10, sterownik do dongla BT, niestety bardzo upierdliwy, i
szkodliwy:
Po włożeniu dongla do USB system się wywala. Nie mogę usunąć sterownika,
bo jest to możliwe (jak mi się wydaje) tylko wtedy, gdy sterownik się
wczyta, a to zachodzi tylko wtedy, gdy urządzenie P&P jest podłączone.
Ale gdy "jest" - to... system się wykrzacza.
Czy jest jakiś sposób, na usunięcie złego, wrednego sterownika, żeby móc
zainstalować poprawny?