Re: [WINNT] Jak wyp***ć szkodliwy sterownik?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak wyp***ć szkodliwy sterownik?
From: JaNus <bez@adresu>
Date: Sun, 6 Aug 2017 19:57:40 +0200
W dniu 2017-08-06 o 17:10, JoteR pisze:

Jak-i-gdzie się dodaje "zmienne systemowe?

Prawoklik na Komputer - > Właściwości -> Zaawansowane ustawienia systemu - > zakładka Zaawansowane - > klawisz Zmienne środowiskowe...

Nawet to wczoraj znalazłem sam, ale brakło mi pewności, i nie chciałem
dłubać w czymś, co mogło się okazać szkodliwe i nieodwracalne. Dzięki
(wszystkim) za pomoc, i że poświęcili swój czas na pisanie (a pewnie i
sprawdzanie co-i-jak).

Natomiast z moim sterownikiem rzecz dziwna: najwyraźniej już wcześniej,
podczas naprawczej re-instalacji (zapewne ruch na wyrost) sterownik
został usunięty, bo po tych podpowiedzianych przez Was zabiegach — po
nim ani śladu.