Re: [WINNT] Czy driverlookup.com — "dostawca" sterowników, jest godny za

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czy driverlookup.com — "dostawca" sterowników, jest godny zaufania?
From: Roman Tyczka <noemail@because.no>
Date: Sat, 5 Aug 2017 23:35:48 +0200
On Sat, 5 Aug 2017 15:39:38 +0200, JaNus wrote:

> 10-ki uczę się dopiero, wolno mi to idzie (acz daleki jestem od
> histerycznego, i nostalgicznego wspominania XP-ka. Choć *również* i ten
> stary OS jest mi potrzebny). Uczę się, i nie znalazłem czegoś takiego,
> jak dziesiątkowe (W-10) "punkty przywracania". Podkreślam, że 10-we, bo
> jedyne "przywracanie", na jakie trafiłem, to te, od 7-ki! Czyli zawsze
> mogę zrobić downgrade. A gdzie są pkt-y przywracania 10-ki, to nie
> wyczaiłem, może ktoś podpowie? Tylko tak bardziej łopatologicznie.

W menu start wpisujesz "punkt przywracania" i masz stary, poczciwy
mechanizm znany z poprzednich wersji systemu.
Być może masz wyłączone punkty przywracania?
Wtedy prawoklik na przycisku "Start" (czyli teraz ikonka loga Windows) i z
menu wybierasz "System", a potem po lewej "Ochrona systemu" i ptaszkujesz
dysk systemowy.

--
pozdrawiam
Roman Tyczka