Re: [WINNT] W zasadzie OT... Ale może ktoś mi podpowie? Czyli Gugiel spi

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] W zasadzie OT... Ale może ktoś mi podpowie? Czyli Gugiel spier(cenzura)ił Youtube...
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Fri, 04 Aug 2017 22:36:42 +0100
HF5BS pisze tak:

> Użytkownik "HF5BS" <hf5bs@t.pl> napisał w wiadomości
>
> Ach, link do filmu, gdyby ktoś pokusił się o sprawdzenie u
> siebie... https://www.youtube.com/watch?v=aR5J0BFTczk

Film nie startuje. Twoja przeglądarka nie rozpoznaje obecnie
żadnego z dostępnych formatów wideo. bla bla bla.

Pobrać się da jako mp4. VLC odtwarza link bez problemu.

Video: MPEG4 Video (H264) 1280x720 29.97fps 1190kbps [V: h264 high L3.1,
yuv420p, 1280x720, 1190 kb/s]
Audio: AAC 44100Hz stereo 191kbps [A: IsoMedia File Produced by Google,
5-11-2011 (aac lc, 44100 Hz, stereo, 191 kb/s)]

> Dla porównania, film zrobiony dzień później, tym samym aparatem i
> takie same wszystkie nastawy
> https://www.youtube.com/watch?v=GCNECqcOQqU (Trzmiel nad
> koniczyną) odtwarza się... Choć przez ok. godzinę po przesłaniu I
> OBROBIENIU PRZEZ YT, też się odtworzyć nie chciał.

Trzmiel chodzi na moim Firefoxie.

> Ale, co oni tam za przeproszeniem pojebali, że połowa co najmniej nowych
> filmów na YT, mówi "be" przy próbie odtworzenia?

To debile. Nudzą się to pchają pazury. Już dawno przestałem się tym przejmować.
Oglądam filmy w VLC lub pobieram oporne na dysk przez keepvid.

--
Piotrek

Let me see your war face.