Re: [WINNT] W zasadzie OT... Ale może ktoś mi podpowie? Czyli Gugiel spi

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] W zasadzie OT... Ale może ktoś mi podpowie? Czyli Gugiel spier(cenzura)ił Youtube...
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Fri, 4 Aug 2017 22:15:29 +0200

Użytkownik "HF5BS" <hf5bs@t.pl> napisał w wiadomości news:om2jsj$m0n$1@node2.news.atman.pl...
Hej!
Skręciłem u siebie z okna filmik, jak u mnie było widać sprawy związane z Godziną "W".

Ach, link do filmu, gdyby ktoś pokusił się o sprawdzenie u siebie...
https://www.youtube.com/watch?v=aR5J0BFTczk
Dla porównania, film zrobiony dzień później, tym samym aparatem i takie same wszystkie nastawy
https://www.youtube.com/watch?v=GCNECqcOQqU (Trzmiel nad koniczyną)
odtwarza się... Choć przez ok. godzinę po przesłaniu I OBROBIENIU PRZEZ YT, też się odtworzyć nie chciał.

Jeszcze jakieś 2 tygodnie temu wrzucane filmy grały normalnie...

Ki diabeł smoli?

Dziś nie mam siły myśleć, upały mnie wykończyły, cały dzień wietrze mieszkanie na przestrzał, by się nie ugotować, dodatkowo wspomagam się wiatrakiem. A i tak mam teraz 26.3 stopnie w pokoju... Co oni tam pochrzanili, jest coraz gorzej... Kiedyś wywałka kontrolki była sporadyczna, a dziś, mam przy niezbyt częstym odtwarzaniu po kilka razy dziennie. Zachowanie wygląda na przepełniony bufor... nie wiem, zmęczony jestem. Plizzz... Podpowiedzcie cuś... Czyżby wprowadzili H264 i mi nie odpalało? Przecież kodek mam... I dlaczego odpalają starsze? Przesłane z tego samego aparatu, w tym samym formacie (.MOV)

--
Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
(C) Zygmunt Freud.