Re: [WINNT] Letni offtop o XP

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Letni offtop o XP
From: Roman Tyczka <noemail@because.no>
Date: Wed, 2 Aug 2017 18:06:26 +0200
On Wed, 2 Aug 2017 12:17:44 +0200, Jacek Maciejewski wrote:

> Miałeś rację :) Winne było moje wine.

Ja? Nie, to nie moja racja, to racja tych co testowali w ramach Wine :-)
Ale wiem jedno, changelog od Wine robi wrażenie i robota się w tym zespole
pali w rękach, dlatego można mieć co do tego narzędzia spore oczekiwania i
jest szansa, że je spełni.

> Odinstalowałem, poczyściłem i
> zainstalowałem na nowo z użyciem apt-get. Potem zainstalowałem na nowo
> opera mail i działa. Ale import kontaktów nie :) Musiałem ręcznie
> przekopiować contacts.adr. Jeszcze będę testował i jakby co, to dopiszę.

Pisz, pewnie komuś się przyda. Linux + Wine to ciekawa alternatywa dla
Windows, szczególnie XP ;-)

--
pozdrawiam
Roman Tyczka