Re: [WINNT] Letni offtop o XP

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Letni offtop o XP
From: artiun <artiun@spam.wp.pl>
Date: Mon, 31 Jul 2017 23:18:14 +0200
W dniu 2017-07-31 o 22:17, Roman Tyczka pisze:
On Mon, 31 Jul 2017 17:12:03 +0200, z wrote:

W dniu 2017-07-29 o 09:37, Roman Tyczka pisze:
Zastanawiam się co Was przy XPku trzyma? Dlaczego się z nim koniecznie
chcecie męczyć? I nie, że polecam płatny upgrade do 10tki. Bardziej
zastanawia mnie czemu nie zmigrujecie do Ubuntu lub Minta?

Ciach.

Bo mam peryferia działające tylko pod XP. Bo nawet karta dźwiękowa
SB1024 nie posiada poprawnych sterowników z takimi samymi
funkcjonalnościami.

Ok, to jest jakiś argument. Choć zastanawiam się czy te funkcjonalności to
naprawdę takie kill ficzery czy po prostu tak Ci się zdaje i za 10 PLN
dałoby się kupić inną dźwiękówkę, która by Linuks wspierał.

Bo jest szybki i wystarcza do danego zastosowania
Booooo. Powodów jest tysiące :-)

Antypowodów też jest tysiące. Czy nie masz problemów z www? Czy używasz
aktualnych wersji oprogramowania? Czy wspiera szybkiego pendrajwa? Czy da
się podłączyć współczesny telefon? Itd.

Zastanawia mnie to. Jesteś adminem, czy programistą? W firmie, czy firemce. Jaka jest skala tego co robisz? To tylko pytania. Dobrze rozumujesz, ale jesteś przywiązany do jednej opcji. W domu MS, w firmie stabilny system na UX.

--
Artur