Re: [WINNT] Letni offtop o XP

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Letni offtop o XP
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Wed, 2 Aug 2017 12:17:44 +0200
Dnia Tue, 1 Aug 2017 13:57:22 +0200, Roman Tyczka napisał(a):

> Tu twierdzą, że jest ok:
>
> https://appdb.winehq.org/objectManager.php?bShowAll=true&bIsQueue=false&bIsRejected=false&sClass=version&sTitle=&sReturnTo=&iId=29116

Miałeś rację :) Winne było moje wine. Odinstalowałem, poczyściłem i
zainstalowałem na nowo z użyciem apt-get. Potem zainstalowałem na nowo
opera mail i działa. Ale import kontaktów nie :) Musiałem ręcznie
przekopiować contacts.adr. Jeszcze będę testował i jakby co, to dopiszę.
--
Jacek
I hate haters.