Re: [WINNT] Sprawdzenie spójności

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Sprawdzenie spójności
From: "EZ" <no@spam.com>
Date: Wed, 19 Jul 2017 18:55:15 +0200
Użytkownik "Olaf Frikiov Skiorvensen" <Belzebub@invalid.invalid> napisał w wiadomości id0vmct5122619v6s8409atvlsfrnci8fa@4ax.com">news:id0vmct5122619v6s8409atvlsfrnci8fa@4ax.com...

Dysk ma bardzo dobrą kondycję i najprawdopodobniej nie odpowiada za zamieszanie.
Odetchnęłam z ulgą, bo chociaż mam gwarancję na niego, to jednak oczyszczanie
z moich danych przed oddaniem nie byłoby dla mnie łatwe, zwłaszcza, że nie
miałabym
gwarancji zrobienia tego skutecznie.

Czas pracy 1157 godzin - bardzo mało.
System był instalowany parę miesięcy temu, nie używam laptopa przez cały czas,
a ponadto nie wiem czy w tej ilości jest policzony czas uśpienia.

Można na próbę przeskanować go za pomocą hdtune czy czegoś podobnego na obecność
niezaraportowanych błędów.
Spróbuję to zrobić. Czy hdtune powie mi co zrobić gdyby takie błędy zostały
wykryte?

Teraz nie mam na to czasu, ale gdy bedę go miała więcej, zainstaluję system
od nowa. Chociażby ze względów "higienicznych" będzie to dobre.

Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam
EZ