Re: [WINNT] Sprawdzenie spójności

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Sprawdzenie spójności
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Wed, 19 Jul 2017 15:22:01 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 19 Jul 2017 12:53:18 +0200
 doszła do mnie wiadomość  <596f3a23$0$5148$65785112@news.neostrada.pl>
 od "EZ" <no@spam.com>  :
>Użytkownik "Olaf Frikiov Skiorvensen" <Belzebub@invalid.invalid> napisał w
>wiadomości
>ar7umcd61ab34atlk7vfg5eukn3qhgolku@4ax.com">news:ar7umcd61ab34atlk7vfg5eukn3qhgolku@4ax.com...
>
>Bardzo Ci dziękuję.
>Od razu zaznaczę, że dysk był kupiony w tym roku, więc ma jeszcze gwarancję.

>Ściągnęłam i uruchomiłam SMART.
>Wszystkie kropki są zielone.

>Num   005
>Attribute Name   Reallocation Sector Count
>Value  100
>Worst  100
>Raw(hex)  0000000000-0000

tu ok, jest zero.

>Threshold  005

Bardziej chodzi o to, czy atrybut C5 jest zero, jeśli tak, to z dyskiem
wszystko ok i
przyczyny trzeba szukać w systemie.
Można jeszcze zobaczyć jaka jest wartość atrybutu C7, jeśli większa niż zero,
to może być
kłopot z kablem sygnałowym lub zasilaniem dysku.

>Co teraz? Oczyścić dysk z moich danych (jak, żeby były nie do odczytania)
>i domagać się wymiany dysku w ramach gwarancji?

Chwilowo nie wiadomo, czy to wina dysku, kabelków czy systemu.
Może wklej cały odczyt SMART, będzie łatwiej cioś powiedzieć.